Společnosti

Reklama, která má smysl

Také se váš e-shop potýká s malou návštěvností a vy hledáte nějaký osvědčený způsob, jak tento zdánlivě nepatrný problém změnit? Jenže ejhle na tomto problému visí celá buducnost firmy. A jak vůbec naplánovat nějakou smysluplnou formu reklamy, když na oline marketing už zkrátka nevybývají finance. Přitom právě ten je klíčem k úspěchu, o tom svědčí i fakt, že do něj investují miliardy korun ročně všechny úspěšné firmy.

Digitální marketing

Nabízí se televize, jenže ta už dnes zkrátka dnes nepředstavuje takový potencionál, jako tomu bylo třeba před deseti lety. Reklama se pomalu ale velmi jistě přesouvá na internet, a ještě lépe na sociální sítě. Pojďme si představit několik zaručených rad, které dopomohou vaší začínající firmě s širším povědomím, a navíc s minimálním rozpočtem na reklamu.

PPC reklama
Ptáte se, co je to ppc kampaň? Jak vypadá ppc reklama? Jedná se o vcelku chytrý způsob reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění reklamy na internet, ale až za jednotlivé prokliky. V angličtině tato zkratka znamená „pay-per-click“, což ve volném překladu do češtiny znamená něco jako platba za kliknutí. Jedná se tedy o velmi efektivní způsob reklamy, kdy inzerent neplatí zbytečně peníze navíc. Díky ppc reklamě je možné velmi dobře zacílit na potencionální skupinu zákazníků a výsledky se dostaví ihned po spuštění reklamy. Inzerent si navíc může sám určovat výši rozpočtu na reklamu.

Umělá inteligence

Vlastní webová stránka s doménou
Vlastní webová stránka je už dnes naprostý základ jak pro začínající, tak zavedené firmy. Ovšem pokud alespoň trochu ovládáte základní principy SEO, asi tušíte, že jen vlastní webová stránka nestačí. Je zapotřebí jí plnit zajímavým obsahem, který bude pro potencionální zákazníky atraktivní, a internetové vyhledávače díky klíčovým slovům budou váš web zobrazovat mezi prvními výsledky vyhledávání.